1.10.07

Reinicio dun blog persoal

-Anton: Saudos, e aqui comeza o meu blog persoal, un blog no que falar das miñas aficions, dos meus sentimentos e da miña vida, espero non aburrirme del e escribir todo canto poida.
-HHunter: Iluso, cres que vas a poder escribir o que sintes nun blog? JUAS, riome na tua puta cara capullo, eres un mierdas que non e capaz de facer honor a realidade e a verdade, e facerlle dano a xente decindolle a verdade, cada puta palabra que escribas neste blog sera minuciosamente analizada por todalas persoas que te coñezan para tentar averiguar cotilleos de ti, e sabelo.
-A: Bueno home tampouco hai que tomalo asi, e para que todo o mundo saiba o ben que me vai e a xente se alede por min, e polo ben que me vai...
-HH: Aham, a ver se o entendin, vas facer un blog no que vas a por as cousas supermaravillosas que che pasan... tio non te enteraches que as cousas supermaravillosas que che pasan non lle importan un carallo a ninguen? aprende a difrutalas ti, porque son pra ti non pros demais.
-A: Non e so iso, non me entendes, tamen quero por as cousas que me pasen coma nun diario, os meus problemas esas cousas.
-HH: Uhmm problemas, que pasa que pensas que porque os lea un monton de xente te vas a sentir mellor? que ter un monton de visitas te faran sentirte mellor ou algo asi? os teus problemas interesanlle a 4 persoas, e iso se tes moita sorte, pero non creo que os poñas por iso, polos porque es unha puta rata cobarde que non e capaz de decirllelos a cara para tentar amañalos e tes que decirllos con un puto blog/sms/tlf/fax/telegrama, todo menos o cara a cara.
-A: EU NON SON UN COBARDE, SE OS POÑO AQUI E PARA QUE A XENTE SE ENTERE E SE COMPADEZA DE MIN!!!!!!!... e vexa o triste que estou...
-HH: Juas, que puto tio patetico eres, cobarde e patetico. Benvidos o Blog deste cobarde e patetico ser, se queredes ler algo interesante, marchade daqui.

7 comentarios:

Anónimo dijo...

es doble personalidad!!

Edu dijo...

debe ser algo así como Dr Jekyll y Mr. Hyde

Cris dijo...

jajaja bipolar pero solo para maltratar a los psiquiatras que despues es uno solo... mezcla de esos dos eso si :S

;P

Anónimo dijo...

no se si es peor antón o la otra :P

Anónimo dijo...

Igual de malignos, jejeje, ya me voy coscando como funcionas, pareces buena gente apesar de todo. Juas. Muy molones los dialogos, si algún dia te plagio no me lo tengas encuenta.

Anónimo dijo...

Yo creo que Antón sin la otra no es Antón. Que todos necesitamos una otra para ofrecer al mundo y que proteja a la de verdad.

Edu dijo...

yo tb he puesto a funcionar de nuevo el blog, enlázame please