29.10.07

OSTIA PUTA

HH: Tan dificil e poñer un puto intermitente 30 segundos antes de quedarte parado no medio da puta carretera en doble fila??? tan jodido e puto gilipollas de merda, que 30 segundos, con 10 xa me conformo cona, tan absurdamente difil é? joder, putos retrasadosmentales das pelotas aprendede a conducir.
A: Bueno home, tampouco e pra poñerse asi seguro que algunha vez ti tamen fixeche algo parecido.
HH: Pero e que me toca as pelotas coño, primeiro vou o corte irlandes a por unha calculadora porque "perdin" a miña e o retrasado mental dame unha que di que vale pra complexos e chego a casa leome o puto manual e tachan, outra vez onda o vendedor das pelotas, que culpa non tiña que no folleto poñia que operaba complexos pero me cago en dios ven podia ter un pouco de idea, e ala sablada polo siguiente nivel de calculadora e despois de andar zumbando dun lao pa outro sorteando os putos conductores de mierda que non saben nin o que e unha rotanda nin un carrila para aparcar anda non me jodas, estou ata os GUEVOS.
A: Eña home calma, agora fas comida, pos unha lavadora, arranxas a habitacion, a mesa, limpas o pasillo que e o que che toca, preparas os apuntes poste a estudiar e logo fala cea e durmes e xa es feliz...
HH: Se non fose porque se ti palmas eu tamen, agora mesmo estarias sendo atravesado polo meirande cuchillo xamais inventado.
A: Se no fondo queresme un monton home, non digas que non...
HH: Mellor non contesto a iso.

-x-

A: Por certo... que che ia a decir... o que tes que limpar non e o pasillo, e o salon...
HH: ... ... ... Se me corto so as veas do brazo dereito so morrerias ti?

2 comentarios:

Kimuko dijo...

Eu penso que non morreríades ningún, pero doeríaos aos dous e dp terías que limpar a casa o dobre...

Que coñazo...

Cris dijo...

e serías un emo xD